perjantai 5. helmikuuta 2021

Shaalien ostot torista .

 Minulla on sellainen tapa tullut että surffailen silloin tällöin tori. fi sivustoilla . Näin korona aikaan on etenkin tullut ostettua täältä jonkinverran asioita  . Kirppareilla ei myöskään ole tullut nyt käytyä , voi sanoa ainoastaan ruokakaupassa . No nyt kuitenkin ostin kaksi shaalia torista mökkiterassille vaikka siellä on takka niin ne voivat olla aika mukavia joskus käyttää . Toinen niistä on aivan uusi villashaali ja sen mitat on ilman hapsuja 150 /106 cm värit on aivan ihanat ja hinta vain 30 e . Tai sitten nämä jäävät tänne kotiin värit on aika arkoja ja onhan minulla näitä shaaleja jo ennestäänkin ja vielä edullisemmin kirpparilta ostettuja . 





Toinen on kudottu lenkkimohairista eikä ole ihan uusi mutta erittäin upea ja kuin uusi , mitat on ilman hapsuja 180/123 cm hinta vain 25  e. Värit luonnonvalkoinen, ruskea ja ripaus vaaleansinistä . 







Olen erittäin tyytyväinen näihin kauppoihin jonka kustannukset olivat 63 e postikuluineen.


Oletteko te ostanut nyt mitään torista , kirppareilta tai jostain muusta  ❓


Mutta tällaista tällä kertaa.. 


60 kommenttia:

  1. No on syytäkin olla tyytyväinen. Molemmat ovat kauniita.

    VastaaPoista
  2. Ihanat shaalit ja ne ovat niin mukavia lämmittämässä hartioita.

    VastaaPoista
  3. Kyllä kannatti ostaa. Sait edullisesti kaksi todella kaunista ja hyväkuntoista shaalia. Mökillä(kin) niistä on paljon iloa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin hyvät ostokset vaikka olen minä paljon edullisemminkin näitä ostanut.
      Saa nähdä kumpaan nyt päätyvät 🤔😁

      Poista
  4. Oi,että mikä on kietoutua noiden lämpöisten ihania huopien ympärille. Minä haalin myös huopia ja kaikkea lämmintä,ja mikäs on kietoutuessa niiden sisälle. täällä on huopia joka tuolin ja sohvan nurkassa...
    Ihanat ostot olet tehnyt.
    Pakkaspäivää pitelee täällä -20,mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta niin kirppareilla käynti koronan vuoksi on jäänyt nyt kokonaan taolla. Postin kautta tulee tilattua. Tai sitten jostain netti kirppareita,niitä välillä olen hyödyntänyt.
      Tulisi nyt tämä arki normalisoitumaan niin pääsisi kirppareille ym.

      Poista
    2. Shaalit on ihania ja käyttöä varmasti tulee. Kirppareilla olisi taas kiva käydä.

      Poista
  5. Ihania shaalia!
    Mullon aina televisiota kattoes peitto kintuulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. mökillä on varmasti vielä enemmän käyttöä.

      Poista
  6. Alkaa kirppiskierroksesta olla likimain vuosi... Torissa en juurikaan käy.
    Tykkään etenkin tuosta vaaleammasta. Shaalit on ihanan lämpöisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirppareilla olisi taas kiva käydä.
      Shaalit on myös yksi sisustukseen sopiva ja kiva yksityiskohta ja ei unohdeta että ne on myös lämpöisiä.

      Poista
  7. Kiitos minä olen myös tyytyväinen näihin kauppoihin.
    Kiitos kuin myös sinne Marja-Terttu ❤

    VastaaPoista
  8. Hyvät löydöt olet tehnyt! Olen itsekkin ostanut torilta joskus jotain ja myös myynyt siellä. Kirppareita ei nyt tee mieli tosiaan kierrellä, vaikka tykkäänkin. Toria on täälläkin selailtu, vaikka mitään ei ole hakusessa. Eihän sitä koskaan tiedä mikä aarre siellä tulee vastaan.

    Lämpöistä viikonloppua sinulle shaalin alla!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toria minäkin olen selaillut ja muutama asia on jopa hakusessa. Kirppareilla ei tullut nyt käytyä mutta olisi kyllä kiva käydä.
      Kiitos mukavaa viikonloppua myös sinne. ❤

      Poista
  9. Ihanat luonnonläheiset värit noissa huippulöydöissäsi.
    Vaikea edes kuvitella, miltä normaalielämä tuntuu sitten, kun nämä rajoitukset hellittävät. Vai tuleeko tästä hiljaiselosta uusi normaali?
    Suloista viikonloppua teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos värit miellyttivät myös minua.
      Vaikeaa se on kuvitella ja mihin sitä ensimmäisenä ryntäillään 🤗🤔😎
      Kiitos kuin myös ❤

      Poista
  10. åhh herligt teppe!Du har vel ikke laget dette selv??Jeg kunne trengt ett om natten hih hih :))

    VastaaPoista
  11. Silloin tällöin tulee tutkittua tori.fi:tä, mutta vielä en ole sieltä mitään ostanut.
    Nyt ei ole tullut käytyä muualla kuin ruokakaupassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen ostanut jonkinverran torista.
      Samoin ruokakaupassa on tullut vain käytyä.

      Poista
  12. Erinomaiset ostokset! Kauniit värit!
    Minäkin katselen Tori.fi:ssämyynnissä olevia tuotteita aina silloin tällöin. Olen ostanut Toristaja myös myynyt. Itseasiassa viime viikolla möin Torissa sulanapitokaapelit, jotka postitin ostajalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle ❤
      Tori on kyllä hyvä paikka myydä sekä ostaa. Hinta voi olla älyttömän korkeakin mutta sitten vaan ei osta.

      Poista
  13. Kyllä voi tehdä erinomaisia löytöjä jos osaa katsoa ja arvioida. Minä en ole tori.fi:stä ostanut mitään mutta aikanaan käytin netin vaihtokirpparia ja olen jo vuosikaudet käynyt tavallisilla kirppareilla. Korona-aikana tietysti vähemmän. Mahtavaa että teit noin hyvät löydöt. 🍎

    VastaaPoista
  14. Juurikin näin hinta pitää arvioida itselleen sopivaksi ja myöskin ettei maksa liikaa. Minä välillä googletan niiden hintoja niin tiedän vähän missä liikutaan. Kaikille ei ole sitä hintaa suoranaisesti jos on esimerkiksi joku keräilytavara mutta itsehän silloin tietää kuinka paljon sitä haluaa ja on valmis siitä maksamaan.
    Kirppareilla kävisin mutta nyt ei ole siellä tullut käytyä tämän koronan takia.
    Minusta kivat löydöt. 🤗

    VastaaPoista
  15. Kirppareilla on tullut korona takia kierrettyä todella vähän. Tori selaan säännöllisesti ja jotain olen hankkinutkin. Hyvä kun tavara liikkuu eikä jää ihmisten nurkkiin. Monen monta tavaraa on järkevää hankkia käytettynä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toria minäkin selailen ja ostan jos löytyy mitä olen etsinyt ja joskus jopa mitä en ole etsinyt kuten nämä shaalit 🤗😁

      Poista
  16. Tosi kauniit shaalit ja hyvät värit, sopivat monen kanssa. Täällä meilläpäin ei ole kummoisia kirpputoreja, ihan kaipaan Suomen kirppiksille. :) Mutta esim. paikallisista Face-kirpputoreilta voisi jotain löytyäkin. Mukavaa lauantaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika jännä juttu että siellä ei nämä kirpparit ole kummoisia 🤔
      Minä taas en ole missään fasessa mutta saattaisi sieltä löytyäkin jotain.
      Kiitos ja mukavaa lauantaita myös sinne.

      Poista
  17. Nyt onkin lämpimille shaaleille käyttöä, pakkanen ei taida hellittää vähään aikaan.
    Minulla on suurin osa huonekaluista ja muusta tavarasta suoraan kirppareilta. Postimaksut ovat niin korkeat ettei netin kautta tule paljonkaan osteltua kirpparitvaraa. Tällä hetkellä vaan kirpparitkin ovat aika tyhjillään, ihmiset eivät uskalla edes tuoda tavaroitaan myyntiin. Kunhan kesä tulee ja rokotukset niin eiköhän kirppareillakin meno parane.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huonekaluja saa todella edullisesti torista myös jos pystyy vain itse hakemaan ja jopa ilmaiseksi. Meilläkin on sieltä ostettua huonekalua mökillä. Näiden postimaksu oli 7.90 e. Toivottavasti tilanne paranee kesään mennessä ja kaikki paikat aukeaa.

      Poista
  18. Monesti löytyy hyviä juttuja noista myyntikirppareilta netistä. Tummempi shaali on minun mieleen mutta yhtä lämmin on tuo toinenkin varmasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä näin on. Tummempi shaali olikin ihan uusi.

      Poista
  19. Hyvät ostokset, kauniit ja edulliset. Minä käytän toria paljon, lähinnä nyt muuton yhteydessä myymiseen. Kun muutimme isosta talosta paljon pienempään rivitaloon, ylimääräistä tavaraa oli aika paljon. Hyvin menivät torissa kaupaksi. On se vaan niin hienoa, että on tori ja muut kirpparit.

    VastaaPoista
  20. Kiitos, monella on se juurikin kun muuttaa pienempään niin tavaraa jää.
    Minä kyllä tykkään käydä myös kirppareilla.

    VastaaPoista
  21. Tosi hienot saalit:) Kun käyn Suomessa (nyt koronan vuoksi tosi pitkä tauko) niin tykkään ostaa vaatteita kirppareilta, aina tulee tehtyä hyviä löytöjä. Jotenkuten kirpparit täällä joko sellaisia vähän kalliimpia vintage-liikkeitä, tai sitten sellaisia joista en ole löytänyt oikein mitään. Kiitos kommentistasi blogissani, ja mukavaa viikonloppua sinulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, vaatteita en ole juurikaan ostanut kirppareilta mutta muita tekstiilejä kylläkin. Myynyt olen kyllä omia ja lasten vaatteita muutama vuosi sitten.
      Kiva kun löysit tiesi myös tänne minun blogiini ja liityit lukijaksi minä tein samoin. 🤗❤

      Poista
  22. Upeita ja edullisia löytöjä! Tosi kauniita ja niin fiksua hankkia kierrätettynä. Onnittelut!

    VastaaPoista
  23. Käytän aika paljon toria esim lapsen lukiokirjojen kierrättämiseen sekä lasten harrastusvälineiden kierrättämiseen.

    VastaaPoista
  24. Tori.fi on kiva paikka näin korona-aika, kun monet käymiset paikan päällä ovat muuttuneet. Kirppistely on kuitenkin virkistävää ja aarteita löytyy. Viimeksi sain 'tuliaisena' kauniin ryijyn. Se on parasta pakkashetkinä, sillä tein siitä maton 🥰

    VastaaPoista
  25. Oi ryijyt on ihania minä rakastan niitä. Minäkin sain yhden kauniin ryijyn kaverilta ja se on nyt mökin seinällä. Ja monet todella käyttää niitä myös mattona. 🤗

    VastaaPoista
  26. Kauniita,ja edullisia!
    Tori on mun juttu:)
    Kirppikset on hävinny meiän isolta kirkoltakin ..kuin pyy maailman lopun eeltä:)
    Ihanaa sunnuntaita,Nila.Sinulle🤗🌷🌞

    VastaaPoista
  27. Kiitos, torista tulee minunkin ostettua aina jotain.
    Kiitos sinulle ja ihanaa sunnuntaina myös sinne ❤

    VastaaPoista
  28. Ihanat shaalit ja edulliset. En ole mitään nettikirppiksiltä voinut ostaa kun tänne Ahvenanmaalle tuotteen saaminen on niin hankalaa tullimaksuineen kaikkineen.
    Ihanaa uutta alkavaa viikkoa sinulle!

    VastaaPoista
  29. Kiitos, no näinhän se on ettei sinne taida nettikirpparit kannattaa.
    Kiitos kuin myös sinne ❤

    VastaaPoista
  30. Mainiot ostokset, onnittelut.
    Minä tutkin torin tarjontaa säännöllisesti ja olen myynytkin siellä kaikenlaista. Kirppareita on ihana kiertää ja joskus olen tehnyt mainioita löytöjä, yksi ihanimmista on painava (jotain betonimassaa), punainen keinuhevonen johon kirjaimellisesti kompastuin. Pakkohan se oli ostaa ja muutaman kesän se onkin nyt talon etuportailla ottanut tulijat vastaan.

    VastaaPoista
  31. Kiitos, kiva olisi taas kirppareilla käydä. Torissa minäkin tutkin tarjontaa säännöllisesti.

    VastaaPoista
  32. Hienot ostokset. Kierrätys on suuri tavaratalo, jota on kiva selata, tehdä löytöjä ja uusia kodin käyttötarpeita.
    Itse suosin kierrätystä nettikirpuilta tällä hetkellä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, varmaan hyvä kanava tämäkin mutta minä en ole mistään näistä taas ostanut.

      Poista
  33. Mukaviltahan nuo ostoksesi näyttävät! Minä en ole koskaan ostanut kirppareilta mitään. Nettikirpiksille olen myynyt kyllä jonkin verran ja ennen muuttoa nykyiseen asuntoon minulla on kirppispöytä pari viikkoa. Hyvähän se on, että kierrätetään!

    VastaaPoista
  34. Kiitos, ihan uusiakin tavaroita sieltä saa kuten tämä toinenkin shaali ja toinen on kuin uusi. Joulun jälkeen ihmiset usein myyvät ihan paketeissa avamaattomia tuotteita kun eivät jostain syystä viitsi palauttaa tai vaihtaa. Ehkä kun kuitti pitää olla mukana eivät kehtaa sitä pyytää ja näin lahjan ostajat saisivat tietää luopumisesta. Minä olen ostanut jonkinverran ihan uusiakin tuotteita. Kokeile katsastaa vaikka toria pakkohan ei ole ostaa. 🤗😁

    VastaaPoista
  35. Hei Nila!
    Minun makuun aivan sopivat. ensimmäinen näyttää niin pehmeältä, kivat värit.
    Terveisin Marika

    VastaaPoista
  36. Shaalit ovat kauniita. Minä kävn eilen kirpputorilla ja löysin kauniit kahvikupit,
    minä en ole käynnyt kirpputorilla moneen kuukauteen. Mutta eilen kävin ja tein hyviä löytöjä.

    VastaaPoista
  37. Kiitos, oi ihanaa näemmekö ne blogissasi❓❤

    VastaaPoista