tiistai 14. maaliskuuta 2017


Muutama kesäkuva mökin pihalta






                         Samoin rivitalon pihalta 






Helmikuun puoli välissä meillä mökillä heilui ammatti metsuri 15 puun verran. Mies sahasi kyllä itse puut metrin pätkiksi, ja halkoi kirveellä. Osa oli pakko katkoa lyhemmiksi pölleiksi. Minun osuuteni oli risujen keräys ja metristen kuljetus pinoon. Iso pulkka oli oiva apuväline. Tätä savottaa on nyt jatkunut muutaman viikon verran. 






Olen laittanut perennojen siemenet jääkaappiin kylmä käsittelyyn. Olen huono siemenistä kasvattamaan. Tässä todistus muutaman vuoden takaa. Kyseessä on pääsiäisruoho. Ja siemenet oli tuoreita ja niitä oli paljon. Olen jakamalla jakanut melkein kaikki mökillä ja rivitalo pihalla olevat kasvit. 



Niin naisten päivä oli 8.3 ja sain mieheltä tämän kauniin kukka asetelman. Valkoinen väri kukissa on minun lempi värini.










2 kommenttia:

  1. Odotan innolla lisää ja muitakin aiheita.Kauniita molemmat.Savotta on tehty ja varmaan valoisampaa tulee pihapiiriin. Tuli mieleen puukakkaroista tein joskus polkua, ne ei vaan kauan kestäneet, kun oli tervaleppää. Koivu tai havupuu vois kestää paremmin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos puukakkara polku ideasta. Mutta kyllä ne menee tällä kertaa klapina polttopuuksi.

    VastaaPoista