keskiviikko 9. lokakuuta 2024

SYYSKIMIKKI

 Minä olen istuttanut viimevuonna ja tänä vuonna valtavasti uusia perennoja.  Ne olen saanut vaihdossa kuten tämän kimikän . Kiinnitin huomiota heti sen kauniisiin tummiin lehtiin  .



Kuvittelin että kun sen istutin se ei kerkiäisi kukkimaan tänä vuonna ollenkaan mutta olin väärässä se teki muutamia kukkahaaroja.  Yksi niistä jaksoi kukkia .


Minusta on myös aika jännää miten tummia nämä lukuisat nuput on ja kuitenkin siitä aukeaa  aivan toista  .




Pystyin nyt kuvittelemaan tämän perennan koko komeuden lehdistön lisäksi nämä kukkavanat joita on useampia  . Tämä nykyinen paikka voi jäädä tämän vuoden paikaksi . Pitää varmaan siirtää tämä varmaan penkin päähän yksinään ....no se tietää taas kaivuu hommia .



Kukintaa ei juurikaan ole paitsi minun vyöruusuni kukkii edelleen  . Olen nyt syönyt  60 antibioottia , yhteensä niitä on 84 kpl kuusi päivässä.  Buranaa 800 on myös mennyt jonkinverran  .
Olimme mummoa auttamassa taas talon talviteloille laitossa.  Viimeisen yön vietimme Joensuun keskustassa hotellissa .  Kävimme kahdestaan syömässä pitkän kaavan mukaan hyvän viinien kera .  Pienen kävelylenkin jälkeen sateenvarjojen kanssa menimme hotellille saunaan ja huoneeseen köllettelemään . Olin jotenkin ihan poikki .
Kysyin lääkäriltä voinko ottaa viiniä antibiootin takia  ei kieltänyt  . Täydellistä ❤️ .




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti