perjantai 12. helmikuuta 2021

Arabia ja Kultakeramiikka astioiden myyntiä .

 Minulla on valtavasti astioita ja myös sellaisia mitä en enää käytä . Esimerkiksi Arabian Arctica kahvikuppeja minulla on 18 kpl  pullalautasineen  . Näitä pieniä kuppeja ei tule enää käytettyä joten myyntiin . Mökillä on arabian erilaisia pieniä kahvikuppisettejä vielä viittä erilaista tallituvan vitriiniissä . Pitää miettiä vielä  joidenkin niistä myyntiä  . 


Näiden pullalautaset minä pidän ne sopivat hyvin värinsä puolesta yhteen Arabian Piilopaikka sarjan kanssa mitä minulla onkin kahvikuppeja ja mukeja sekä Iittalan Taika mukien. 


Sitten luovun vielä sokerikosta ja kermakosta ne molemmat on myös liian pieniä . 


Kultakeramiikan astioita minulla on myös aikalailla joten luovun näistä lautasista ja laseista. 

Näitä lautasia minulla on 8 kpl . ja laseja 6kpl . 





Putsasin ne ensin tällä loistavalla puhdistusaineella ( yläkuvat) . Minulla on nykyään harvoja aineita enään käytössä ja tämä on yksi niistä . Tämä on todella riittoisaa tämä purkki kestää muutaman vuoden . Hankasin kostealla sienellä missä oli tätä jauhetta . Se poisti nämä käytön jäljet  . 




Setistä tuli hyvät tämän käsittelyn jälkeen  . Matka seuraavaan kotiin voi alkaa  . Myin nämä kaikki yhteensä 35 e. 



Ystävän päivä on sunnuntaina , monelle viimevuosi on ollut vaikea vuosi joten halusin toivottaa tämän kortin myötä kaikille   Hyvää Ystävänpäivää . Laitoin Susannalle viestiä ja sain luvan käyttää hänen korttiaan tämä teksti on vaan niin hyvä .  


Mutta tällaista tällä kertaa.. 


















59 kommenttia:

  1. Ylimääräisiä ja harvoin käytössä olevia astioita pitäisi itsekin hennoa laittaa myyntiin.
    Minulla on Kärkkäiseltä hankittua vastaavaa onXon nimistä biologisesti hajoavaa puhdistuskiveä joka on myös tosi hyvää ja tehokasta.
    Näin se on, kukaan ei selviä täällä yksin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on vielä kanssa näitä mitä pitää laittaa myyntiin. Paljon olen myös antanut ja vienyt kierrätyskeskukseen
      Minulla on kohta tämä pesuaine loppu pitää kohta olla uutta hankkimassa. Kärkkäistä ei meillä täällä ole mutta maailman kaupassa kuulemma myydään myös tätä minulla olevaa. Ostin omani messuilta.

      Poista
  2. Hyviä astioita laitoit myyntiin ja joku onnellinen sai hyvät astiat:) Nuo Piilopaikka-ja Taika-kupit ovat niin ihania:)
    Mulla on joskus ollut tuota puhdistusainetta, ja tosin hyvin sillä saakin tavaroita puhtaaksi.
    Hyvää viikonloppua Nila.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Piilopaikka astiat kuuluu nyt meidän astia valikoimiin ja Taika astiat
      Tämä puhdistusaine on kyllä hyvä ja lautasista tuli ei nyt ihan uusia mutta melkein 🤗😁
      Kiitos kuin myös sinne ❤

      Poista
  3. Kauniita astioita. Hyvää viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  4. Hienoa, että sinulle turhiksi jääneet astiat saivat uuden kodin.
    Tehokas ja turvallinen puhdistusaine.
    Minä olen onneksi saanut jaettua astioita itsenäistyville lapsillemme, niin ei ole tarvinnut nähdä myymisen vaivaa.
    Kaunis ajatus Susannan kortissa. Kiitos, kun jaoit sen kanssamme.
    Oikein hyvää viikonloppua ja ystävänpäivää meiltä molemmilta teille molemmille! ❤️💙

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tyytyväinen että saivat hyvän kodin.
      Puhdistusaine on hyvä ja turvallinen.
      Me emme nykyään edes tarjoa pojan perheille ne ei kelpaa kuitenkaan.
      Susannan kortit on hienoja kuvan ja tekstin osalta.
      Kiitos kuin myös sinne ❤

      Poista
  5. Minäkin aika ajoin teen inventaariota astiakaappeihin,ja ihmettelen miten ihmeessä itsestään astiat vain lisääntyvät kaapistoihin😂. Tuo puhdistunaine kiitti vaikuttaa hyvälle,tuota kiitti pitääkin ostaa. Ihana teksti kortissa❤ Kiitos oikeen hyvää viikonloppua ja ystävänpäivää sinulle myös❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on sellainen puhdistuskausi meneillään jotain kuitenkin ostetaan tilalle myös. Kannattaa kokeilla tätä ainetta se on oikeasti moneen hyvä tuote.
      Kortin teksti viehätti minua suuresti samoin kuva. ❤
      Kiitos kuin myös sinne 💕

      Poista
  6. Meillä on Arctica käytössä, leipälautaset päivittän ja kahvikupit juhlissa. Lisää ostelen kun tulee kirpparilla edullisesti vastaan, nyt taitaa olla 22 kuppia lautasineen. Eli riittävä määrä, jos on oikein suuret juhlat niin yhdistän äidin Arcticoihin. Prisma on joskus myynyt tuota Universal Stone puhdistusainetta, se on hyvää.

    VastaaPoista
  7. Se onkin hyvä idea yhdistää astioita. Minäkin olen lainannut astioita kavereille juhliin.
    Itse olen ostanut tämän aineen messuilta ja nyt pitäisi etsiä uutta koska kohta on loppu 🤔

    VastaaPoista
  8. Täällä toinen astiahullu 😀 Olen pakottautunut luopumaan yhdestä jos toisestakin kiposta viime vuosina. Joitakin parempia olen antanut tutuille, esimerkiksi opiskelijoilleni, ja muita lahjoittanut kirpparille. Jännittävä tuo puhdistusaine. En ole nähnyt.

    Eilen varoitettiin jostain tori.fi - huijauksista lehdessä. En lukenut tarkemmin, mutta ole varovainen jos asioit siellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä todella olen astiahullu 🤗. Minäkin olen antanut ystävälle aika paljon.
      Puhdistusaine on hyvää kannattaa ostaa. Ostin messuilta mutta muistaakseni maailman kauppa myös myy.
      Joo luin kyllä myös sen en myy näitä torissa. 😘

      Poista
  9. No, johan on markkinat 💛 Sama homma pitäisi tehdä myös minulla. Pitäisi laittaa kaikki tarpeettomat astiat, purkit ja purnukat pois. Tässä olen suunnitellut vaihtavani keittiön kaapeissa olevien tavaroiden ja ruoka-aineiden järjestystä. Ajatusta on pitänyt muhituttaa, että tulisi kerralla hyvä. Siinä sitä onkin hiihtolomalle päivän työ 😄 Tuo puhdistusaine on ihan paras ja riittoisa! Hyvää viikonlopun jatkoa ja hyvää huomista ystävänpäivää ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä se välillä on päivittää järjestystä 🤗
      Puhdistusaineella putsaan myös paljon muutakin ja on moneen hyvä.
      Kiitos ja hyvää ystävänpäivää myös sinne ❤

      Poista
  10. Arctica-sarja täyttää omiakin kaappejani. Käytän niitä ainoastaan, jos on joku juhla ja väkeä enemmän.
    Kiitos tuosta puhdistusaine-vinkistä.
    Kivaa helmikuun jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me emme järjestä enää mitään suurempia juhlia ja vähän pienempiin on kyllä vielä kivoja astioita. Lapset on isoja ja on oma perhe ne järjestävät kyllä juhlia mutta ei niille kelpaa tällaiset pienet kupit.
      Oleppa hyvä vain tällä aineella saa kyllä vanhatkin astiat kuntoon.
      Kiitos ja hyvää ystävänpäivää.

      Poista
  11. Fiksua pistää kiertoon astioita, joita ei enää tarvitse. Minäkin olen tehnyt samaa syksytalven aikana. Tuo viimeinen kuva oli hauska!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen jo jonkin aikaa tuonut osan mökille ja laittanut muuten kiertoon.
      Viimeinen kuva on minusta oikein puutarhablogia pitävän kortti.

      Poista
  12. Kyllä, kiertoon ja käyttöön kaikki, mitä ei enää itse tarvitse. Sama touhu täällä pihapiirissä. Upeaa ystävänpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä näin on tarkoitus viedä jatkossakin katsastaa muutakin tavaraa pois. Onneksi niitä on mennyt mökkinaapureille kivasti ja tutuille ja ystäville. Kierrätyskeskukseen on aiemmin tehty jo reissuja.
      Kiitos kuin myös sinne.

      Poista
  13. Miullakin on paljon astioita ja tuota Arctica-sarjoo kahvi- ja ruoka-astioina. Tykkeen ja kun on enempi vieraita kaunis astiasto. En vielä luovu. Jären vanhoo on kesäkukkoo, harvoin tulloo käytettyy, jouluna! Tuliaisiks suatiin tuota Kultakeramiikkoo kulho ja iso lautanen vuoskymmeniä sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis Arctica kyllä on ja ruokalautasia ja muuta niistä en luovu.
      Kultakeramiikan tuotteita kulhoja ja muuta astiaa on vielä paljon minullakin.

      Poista
  14. Kyllä kannattaa laittaa kiertoon, ellei itsellä ole käyttöä. Hyväkuntoisista merkkiastioista pääsee aina eroon.
    Minulla on myös Arcticaa ja valkoista Teemaa. Sopivat hyvin yhteen, joten niistä en luovu. Sen sijaan kaikenkirjavat kahvimukit olen vähitellen kiikuttanut kierrätykseen. Niitä en ala edes erikseen missään myymään.
    Hyvää Ystävänpäivää sinulle! Kaikki me tarvitsemme toinen toisiamme.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valkoiset Teemamukit on hyvä artikkeli ei liian suuri mutta ei myöskään liian pieni 🤗 ja sopivat värityksen puolesta hyvin Arctikan kanssa.
      Samoin minä olen laittanut sekalaiset kierrätyskeskukseen.
      Kiitos kuin myös sinne me tarvitsemme toisiamme ❤

      Poista
  15. Kahvikuppeja ei nykyään tule käytettyä ollenkaan kun on tottunut mukien myötä isompaan kahviannokseen. Aina kuitenkin ajattelee että jos jotkut juhlat järjestää niin tarvitsee hienompia kuppeja. Mutta järjestääkö niin hienoja juhlia ettei mukit käy? Tuskin. No, hautajaiskahveja ei ehkä muumimukeista sovi tarjota? Mullakin pari settiä kahvikuppeja jotka pölyttyvät kaapin perukoilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen juurikin samaa mieltä kauniita mukeja on vaikka kuinka paljon minä olen nyt ihastunut noihin Marimekon vihkiruusumukeihin ne sopivat vaikka mihin juhlaan. Ja jos suuria juhlia järjestää ja paikan vuokraa niin siellä on myös kaikki astiat.
      Minullakin on vielä liian paljon ylimääräistä astiaa ja kamaa.

      Poista
  16. Samallaasta perkausta sais teherä meilläki. Käytös on nykyysin erifärisiä Teema-mukia. Saattaa jokaasella olla eri färi nenän alla. Ystävien kans on mukava jakaa ilot ja surut! Hyvää ystävänpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teema mukit on hyvää kokoa ei liian suuria mutta ei myöskään liian pieniä. Itselläni ei näitä ole mutta voisi olla 🤗❤
      Kiitos kuin myös sinne ❤

      Poista
  17. Lehdistä saa lukea, että vanhemmat lasit ja astiat alkaa olla haluttuja.
    Torilla myin pari vuotta sitten paljon lasi maljakoita yms ja vielä halvalla. Astioita kun en halunnut/voinut lähettää postissa tms, niin oli käteismaksu ja nouto ainoa, tai sitten jonnekin vienti. Eipä ollut vaikeuksia. En maksaisi isompia summia etukäteen, jos ei sitten tavaraa saisikaan perille.
    Kiitos tuosta puhdistusaine vinkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämäkin astiat haettiin suoraan mökiltä. 🤗
      Puhdistuaine on oikeesti hyvä.

      Poista
  18. Ystävänpäivätoivotukset sinullekin!
    Kiitos vinkistä! En ole koskaan tajunnut kokeilla tuota ainetta astioihin. Muuten toimii kyllä mainiosti.

    VastaaPoista
  19. Olipas tuttuja astioita :)
    Articaan tykästyin aikoinaan ja siihen maailman aikaan vielä oli juhliakin: lasten synttärit sukulaisille, myöhemmin rippijuhlia ja valmistumisia. Nyt meillä ei taideta juhlita enää vanhenemistakaan. Kaapissa ovat ja miniät lainaa omiin juhliinsa.

    KK kuppeja samaa väriä täällä myös. Nyt heitit sellasen aineen kehiin, että tuota on heti hankittava. Olen nimittäin meinannu heittää menemään ko. astiat, kun ei viiti katella noita hirveitä naarmuja lautasissa ja kuppien pohjilla. Löytyykö tuota kaupan hyllyltä vai pitääkö tilata netin syövereistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin meillä ei ole enää sellaista juhlaa mihin tarvitaan isoja määriä astioita. Miniät ei näitä pieniä kuppeja edes halua.
      Kannattaa hommaa tätä ainetta se on moneen hyvä.
      Minä olen ostanut messuilta muutama vuosi sitten mutta muistaakseni sitä myy myös maailman kauppa. Minulla on myös sama juttu, aine on kohta loppu ja lisää olisi jostain saatava 😁

      Poista
  20. Enpä tiennytkään, että nuo naarmut lähtevät pois. Auttaisikohan myös sooda.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne lähtee ainakin tällä aineella.
      Soodaa en ole kokeillut kun on tämä aine 🤔

      Poista
  21. Astioista tuli kuin uusia.
    Hyvää ystävänpäivää!

    VastaaPoista
  22. Ohoh, kylläpä tuli ihan uudenveroisen näköinen tuosta vihreä-valkoisesta setistä :) Aurinkoista ystävänpäivää Nila <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosiaan kuin uudet melkein.
      Kiitos kuin myös sinne ❤

      Poista
  23. Kiva, jos kauppa käy. Pitää itsekin tyhjentää välillä kaappien perukoita.

    VastaaPoista
  24. Excellent idea to sell what we have at home and no longer need.

    VastaaPoista
  25. Itse mietin usein, että pitäisi karsia astioita, mutta se on ylen vaikeaa. Jos haluaa uutta, on kyllä vaikeaa olla karsimatta vanhaa. Muuten loppuu tila.

    Mutta tuo ainehan tekee astioille ihmeitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen jo jonkin aikaa laittanut astioita pois ja muutakin tavaraa. Olen myös ostanut tilalle, mutta enemmän pois kun tilalle kuitenkin. Onhan se joskus vaikeaa mutta kannattaa kyllä jos ei kuitenkaan niitä tarvitse.
      Tätä ainetta kannattaa ostaa ja kokeilla kun on vielä hyvää moneen muuhunkin käyttöön.

      Poista
    2. Pitäisi ottaa myös munkin opiksi ja aloittaa astioiden läpikäynti. Vaikeaa on. Johonkin liittyy aina jokin tärkeä muisto...

      Poista
  26. Minulla on samoin monta kahviserviisiä, joista voisin luopua. Mutta olen niin saamaton, etten saa aikaiseksi myyntiä. Kerroitko jo missä myit astiat? Voisi kai blogiinkin laittaa kuvia, jos joku lukija innostuisi, vai?

    VastaaPoista
  27. Samoin minulla on vielä jäljellä mistä voisi luopua. En kirjoittanut missä myin. Myin ne ihan tutulle ja kun laittaa sanan kiertämään niin aina on ollut ottajia joko ilmaisena tai myytynä. En tiedä tuohon blogissa myyntiin sanoa mitään.

    VastaaPoista